dinsdag 18 februari 2014

Hoi Frits,
Ja, jullie zijn uitgenodigd a.s. zaterdag om te komen eten!
We kunnen afspreken om half 7 of 7 uur, of jullie komen al iets eerder, om 6 uur oid kan ook. Laat maar weten.
Ik moet vaak denken aan Lucas. Janet en ik praten ook vaak over hem. Het is onvoorstelbaar inderdaad dat hij er niet meer is.
Voor jullie als ouders en Flora vraag ik me vaak af hoe leeg dat moet zijn. Hoe je nu verder kan, hoe dat je bestaan splijt.
Wat goed dat je hebt geschilderd en schrijft. Ik denk echt dat dat de beste weg is, dat je een vorm geeft aan het gemis, aan Lucas, aan zijn verhaal.
Ik ben benieuwd naar je schilderijen!
Je verhaal vind ik heel indrukwekkend, goed geschreven, vorm is goed. Ik moest huilen toen ik het las. Het komt allemaal weer zo dichtbij. Om het zo te lezen is heel confronterend.
Maar Lucas voelt eigenlijk steeds dichtbij.
Het zou goed zijn als al die instanties met ouders en familie samenwerken in crisis situaties. Wat jij beschrijf hierover is eigenlijk zo schrijnend. Iedereen langs elkaar heen,
niet samen. Dat je je als ouders zo buitengesloten voelt daarin moet heel erg zijn. En klopt niet.
Heel fijn als jullie komen eten komende week, laat nog maar even weten hoe laat.
Hartelijke groet,
Hiske

Sent: Sunday, February 09, 2014 10:17 AM
To: 
Subject: invitatie?

Hisque, goedemorgen,
Ik begrijp van Anouk (zit in Groningen) dat we voor komende zaterdag bij jullie zijn uitgenodigd!
Klopt dat?
Zo ja, graag! Laar maar ff weten, hoe laat etc.
Hier likken we onze wonden, de drukte is nu voorbij en het grote wachten is begonnen, maar hij zal nimmer wederkeren ....
Het is onvoorstelbaar voor me.
Wel al 4 schilderijen  gemaakt en 1 lang verhaal.
Ik stuur het je nu!
Groeten van FM



Geen opmerkingen:

Een reactie posten