woensdag 19 februari 2014

From
To: fmwoudstra@hotmail.com
Subject: RE: lucazzz
Date: Tue, 24 Dec 2013 18:48:54 +0100

Dank je lieve Frits.
Ik vond het een overrompelende middag. Dat jullie het hebben kunnen opbrengen om zo’n mooie middag voor jullie Lucas te maken, is geweldig. Zoiets kun je maar één keer goed doen. Het was ongelooflijk ontroerend. Je kind verliezen, je kind dat niet wil leven, dat is voor iedereen de grootste angst en jullie overkwam het – overkomt het.
Ik heb Lucas geloof ik maar een keer of drie gezien (ja, bij jullie huwelijk, jouw doop en nog een keer) en nu heb ik het gevoel hem een beetje te kennen. Een lieve, slimme, serieuze en te hard voelende jongen. En nu de dag na het opgetild worden bij de herdenking. Die klik van de voordeur, dat het helemaal niet waar is – kon het maar.
Ik denk veel aan jullie Frits, wees omhelsd. En wat een prachtige dochter hebben jullie.

Veel liefs

Aleid





Van: Frits Marnix Woudstra [mailto:fmwoudstra@hotmail.com]
Verzonden: dinsdag 24 december 2013 15:46
Aan: Aleid Truijens
Onderwerp: lucazzz

Aleida, ex jarige!
Wat fijn dat je er gisteren bij was.
Eerst mijn doping in dat kerkje en nu de dood.
Ik voel me echt verschrikkelijk vandaag, dit is de 7e dag zonder Lucas.
Een week geleden, s' ochtends vroeg wankelde hij zachtjes de deur van ons huis uit, richting Diemen, wachtend op de sneltrein. Al die andere nachten sliep ik licht en hoorde hem in zijn bed draaien, juist van ma op dinsdag sliepen we bloksgewijs.
Ik wacht nog steeds op de klik vd voordeur, de thuiskomst.
Nu ja, het was prachtig, gisteren. We hebben onze geimproviseerde best gedaan en Flora's woorden maakten grote indruk bij haar vader.
Tot spoedig, aleida.
kus van de vader van



Geen opmerkingen:

Een reactie posten