zondag 16 maart 2014

Frits Marnix Woudstra

15 mrt. (2 dagen geleden)
aan mij
Goedemiddag Tim,

Uw correspondent van de blog levennalucas is thans op airport Rotterdam gearriveerd. Klein vliegveld, bewolkte luchten en de vlucht naar Alicante is populair. Inmiddels door de check zit ik aan een houten gelamineerde tafel met  4 quasi 50er jaren stoelen en kijk uit op 2 cityjets en 2 grotere transaviaplanes. Een grote Shelltankwagen vult 1 van die 2 met brandstof.

Anouk en co zijn per autobus vertrokken en 27 uur later op de plek van bestemming aangekomen. In haar bagage 2 kilo as van de resten Lucas. Hij had de laatste maal aan zijn tante Marlyse gevraagd bij afscheid:'Mag ik altijd terug komen?''. Dat mocht, altijd welkom en wij, de ouders, houden nu woord.

We gaan daar een geschikte plek uitzoeken, hoog in de bergen tussen de grote cactussen misschien in de buurt van het mooie oude huis van Marlyse en Roger.
De vorige keer, 5 maanden geleden, spotte ik tijdens de heldere en koude nachten vele vallende sterren daar.
Ik kan je natuurlijk niet vertellen wat er zoal aan wensen is gedaan, het bijgeloof leert nu eenmaal dat je dat nooit mag doen: je ontgeldt je wens dan (met terugwerkende kracht!).

Tot zover reisbrief nummer 1, boarding time!

Tot snel

Flocco


Geen opmerkingen:

Een reactie posten